از چی بگم برات؟؟؟
حریم قلب کوچکم :: حساسِ بی احساس

حساسِ بی احساس

خورشیدهمیشه پشت ابرها نمی ماند

حساسِ بی احساس

خورشیدهمیشه پشت ابرها نمی ماند

حساسِ بی احساس

من مـَـردَم،تمام دارایی ام کوهی از غرور است . . .

کوهی که ریزشش را با چشمانت ده ها بار دیده ای !

من مـَـردَم،وقتی تو گریه میکنی نمیخندم . . .

برای شاد کردنت حتی،با تمام غم های دنیا میجنگم !

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ آذر ۹۴، ۱۰:۳۸ - mr point
    هم؟
يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

حریم قلب کوچکم

اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!


قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...


کسی دلش برایم نسوزد


من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را


تنهایی...


تنها اتفاق این روزهای من است...

 

  • بی احساس خیار شور

حریم

قفس

قلب

نظرات  (۴)

اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی

به آسمان بیندیش ،

چون در آسمان

کسی هست که به تو می اندیشد
امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد
  • پارمین مانی
  • میشه منم تو اون قفس جابدی ؟؟؟؟
    مگه من مردم که تو تنهایی؟
    پاسخ:
    شما تاج سر مایی

    جای شما تو قفس نیست

    شما تو قلب ما جا داری

  • افزایش بازدید وبلاگ
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام
    ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">