از چی بگم برات؟؟؟
اعتماد :: حساسِ بی احساس

حساسِ بی احساس

خورشیدهمیشه پشت ابرها نمی ماند

حساسِ بی احساس

خورشیدهمیشه پشت ابرها نمی ماند

حساسِ بی احساس

من مـَـردَم،تمام دارایی ام کوهی از غرور است . . .

کوهی که ریزشش را با چشمانت ده ها بار دیده ای !

من مـَـردَم،وقتی تو گریه میکنی نمیخندم . . .

برای شاد کردنت حتی،با تمام غم های دنیا میجنگم !

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ آذر ۹۴، ۱۰:۳۸ - mr point
    هم؟
سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

اعتماد

چایی که سرد میشه،
روش آب جوش میریزن گرم میشه…
درسته، گرم میشه...


اما کمر نگ میشه….
اعتماد  ما با دیگران هم،
همینه…


میشه دوباره زندش کرد،
اما مثل اول ؟؟؟


نه نمیشه … نه رنگش و نه طعمش....
پس مواظب اعتمادها باشید،
که لازم نشه آب داغ روش بریزین......

  • بی احساس خیار شور

اعتماد

نظرات  (۴)

یعنی چی درخواست مهسا خانوم!!!!!!!
مهسا
امروز صب برات چی گفتم؟مسا با توام اااااااااا

اصنم مهسا درخواست اینا نداره شما حرف دلتونو بگین خواهش میکنم

مهسا سنه بیر گونوم واااااار
سن صبر اله


پاسخ:
انگار قرار نیس من حرف خودمو بگم شما هم خاهشا دیگه دنبال جواب نباش 
اگه جوابی هم دادم بدون واسه خودم نیس 
من فقط کاتب هستم 
حرفای اصلی رو یکی دیگه میگه

یادمان باشد که ...
همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"...
کمی کنجکاوی پشت"همینطوری پرسیدم"....
قدری احساسات پشت "به من چه اصلا"....
مقداری خرد پشت "چه میدونم".....
و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" وجود دارد!!!!

من شوخی نکردم
جدی جدی گفتم
من عکسای آردارو برا مهسا فرستادم مهسا هم گفت که عشقمه 
منم گفتم که به شما میگم که عشق جدید پیدا کردی(با شیطنت)
اونم گفت که بگودا
منم لجم گرفت و گفتم
یعنی شوخی نداشتم جدی بودم
قضیه به این سادگی رو نمیفهمم چرا اینهمه کش میدین....
ولی
به نظرم پشت این شوخی شما ذره ای هم که نه شایدم زیاد حقیقتی باشه
نمیدونم از کجا این خیالاتو تو ذهنتون بافتین که من میخوام رابطه شما رو خراب کنم!!!!!!!ولی همیشه تو هر جریانی اینطوری وانمود میکنین
ولی حقیقتا من چرا باید یه همچین چیزی رو بخوام؟؟!!
نه واقعا آخه چرا باید من یه همچین چیزی رو بخوام؟
به نظرم زود قضاوت نکنین 
خیلی زود در مورد همه چی قضاوت میکنین کلا همه چی....
خداییش
خیلی کلنجار رفتم که این متنو بنویسم یانه
آخرش تصمیم گرفتم که بنویسم
آخه واقعا من میخوام این قضیه یه جایی تموم بشه
واقعا خسته شدم
واقعا
به نظر شما هم نباید تمومش کنیم؟
آقا من معذرت میخوام
اصن من تصمیم گرفته بودم در مورد شما با مهسا اصن صحبت نکنم
ولی ایندفعه یه اشتباهی کردم 
اصن بچگی کردم
مهسا اگه اومدی و این متنو هم خوندی
اینجا هم میگم 
من دیگه اصن در این مورد باهات هیچ صحبتی نمیکنم هیچ حرفی هم به من نگو
بذار خیال ایشون راحت بشه که من در مورد رابطه شما هیچ حرفی نمیزنم
بابا اصن من کیم مگه....

مهسا این قضیه کلا دیگه برا من تموم شد
مثل همون روزایی که به من نگفته بودیا 
مثل همون روزا من هیچی نمیدونم
اصن من نه دیدم نه شنیدم
والسلام شد تمام

واما یه اشکالی نداره هم میخوام بگم بابت این شوخیتون...
پاسخ:
ادمان باشد که ...
همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"...

ینی شوخی شما وقعی بود؟؟
مهسا جون من با کسی میپره و من خبر ندارم؟
عمراااا اگه باور کنم مهسای من چنین چیزی بگه


دوما به شما هیچ ربطی نداره اون با کسی بگرده یا نگرده
مهسای خودمه اگه هم بگرده میدونم شوخیه و طبق خرف خودش با یه خنده حل میشه تموم شد رفت

سوما میدونم شما همیشه هر بار شوخی کردین بی مورد نبوده چون نشده ی بار شوخی کنین و ما رو به جون هم نندازین
خاهشا دیگه شوخی نکنین

در ضمن شما هیچوقت حق ندارین مهسای منو تنها بزاری
شما دوستشی
شما مونسشی
شما همدمشی
جلو شما هزارو یک فحش به من میده
چند بار خواستم جوابتونو بدم ولی گفت
ناراحت میشه -نده و اینججور حرفا
ولی جون هر کی دوستش دارین راستشو بگین
تا حالا شده بگه این حرفو نگو ناراحت میشه؟؟
مثلا همین اخری
به شما گفت نگو پسر مردم که ناراحت میشه؟؟
ولی خداشاهده هر چی گفتم میگه اینجوری نگو ناراحت میشه
اونجوری نگو اذیت میشه
اینکار رو نکن بهش بر میخوره
اون کارو نکن .............

نه جون خودتون جون کوچولتون راستشو بگید ؟؟
گفته؟؟؟


---------------------------------------------------

راستی سر قسمم هستما هنوز

عععععععع
چه خبره اینجا؟
یکی میتونه به من بگه!؟
مهسا که چیزی نمیگه
اییییییییی خدا
بازم چی شد؟
یه جریانی هست ولی چیه نمیدونم
شما چرا جوابتونو عوض کردین؟!!!!!
چرا جواب ندین بهتره؟
میدونم بازم این مهسا یه چیزی گفته اااااا
مساااااااا 
بیا اینجا ببینم چی شده؟
چی گفتی؟
اوووف
بابا این پسر مردم اسمش آرداست 
یه جوجه ی هشت ماهه است
جریان چیه چرا اینهمه شلوغه اینجا
نفهمیدم!!!
ولی تنها چیزی که میدونم اینه که:
معذرت میخوام
من نباید یه همچین متنی رو به شما ارسال میکردم
فقط ندونسته قسم خوردم مجبور شدم
(راستی تو پاسخ قبلی تون نوشته بودین که جوابمو تو اون آدرس دادین ولی من تمام آدرسا رو حذف کردم  بنا به لطف خانم زیبا :-)  )
اوووووف
من بازم سر درد دادم
من برم بهتره
تو رو خدا روی این قضیه چرت بحث نکنینا
من رفتم
ذاتا نباید میومدم
همیشه همه چی رو خراب میکنم
بای
پاسخ:
نه اشکالی نداره
همش یه شوخی ساده بود تموم شد رفت
امیدوارم شما هم  جنبه شو داشته باشین
فقط همین الان از گردن خودم خارج میکنم هر اتفاقی بیوفته به من مربوط نیس
مشکل خودتونه

تا جایی که من دیدم و میدونم شما همش قصد خراب کردن رابطه من و مهسا رو دارین
و خوب هم موفق میشین
تبریک میگم یکم دیگه کار کنی حتی حاظره تف هم تو صورتم پرت کنه
اینجور که شما داری رو مخش کار میکنی

فقط اینو بدونین قسم خوردم شوخی کنم
پس
جنبه شو داشته باشین
-----------------------------
فقط ی چیزی
این ی چیزی هست بین منو شما
خاهشا مهسا رو درگیر نکنین
---------------------------------------------
با تشکر:محمد ساتان
سلام 
خوب هستین ان شاءاله....
با عرض پوزش میخواستم یه مطلبی رو با شما در میون بزارم

من یه دوست دارم اسمشم مهساس
هی به پسر مردم میگه که 
خوشتیپه و خوشگله و 
جیگر و .....
آخرشم میگه که عشق منه!!!!!!!

میگم که به این دوست عزیز من بگین که اون به پسر و نامزد مردم حرف در نیاره...
عععععععععععع
زشته
خو بده
من هی براش میگم  حالیش نمیشه.......
میگم یعنی شما در جریان باشین دا
( میدونم مسخره اس ولی ندونستم یهویی سر بحث قسم خوردم که  بگم مجبور شدم که بگم معذرت میخوام اگه مزاحم شدم)
پاسخ:
جواب ندم بهتره
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">