از چی بگم برات؟؟؟
............ :: حساسِ بی احساس

حساسِ بی احساس

خورشیدهمیشه پشت ابرها نمی ماند

حساسِ بی احساس

خورشیدهمیشه پشت ابرها نمی ماند

حساسِ بی احساس

من مـَـردَم،تمام دارایی ام کوهی از غرور است . . .

کوهی که ریزشش را با چشمانت ده ها بار دیده ای !

من مـَـردَم،وقتی تو گریه میکنی نمیخندم . . .

برای شاد کردنت حتی،با تمام غم های دنیا میجنگم !

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ آذر ۹۴، ۱۰:۳۸ - mr point
    هم؟
يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ

............


  • بی احساس خیار شور

نظرات  (۶)

حالا فردا میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فردا صبح میرم کارای دانشگاهمو بکنم
شب ساعت 6 ایشالا میام چت
آدرسشم بیا وبم سامانه وبم انلاینه


www.meyo.blogfa.com
دقیقا دقیقا دقیقا کجای کار میلنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بیا بهت بگم
اینجا نمیشه
بازم سلام 
من گلدیم
خب اگه چت رو نساختی بریم توی لوکس بلاگ توی اون وبلاگی که داشتی سامانه بود متاسفانه سامانه ی وبلاگ من خرابه نمیشه رفت اونجا 
حالا یه وقتی رو معین کنیم تا بریم لوکس بلاگ بحرفیم 
فقط یه چیزی من نمیتونم وسط هفته بیام باید آخر هفته بیام 
همین پنج شنبه وجمعه فک کنم خوب باشه البته اگه بتونی وقتتو تنظیم کنی تا بیای 
من فردا میام ببینم جوابمو دادی یانه 

پاسخ:
سلام ساعتشو تو بگو کی فقط زمانی باشه که منم بتونم بیام ظهرا از 11تا 12 و عصرا از 5تا 6 مسجد هستم


http://a321.blogfa.com/

بیای تو این وب قسمت پشتیبانی وبلاگ
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام داداشی جوووووووووون 
متاسفم از اتفاقی که افتاده 
کمکتون میکنم تا درست شه 
شاید مثه قبل نشه ولی شاید بشه یه کاریش کرد 
ممنون که جواب دادین منو از نگرانی در آوردین 
پاسخ:
خواهش عزیز
درضمن من با شما کلی حرف دارم
ی جاهای کار میلنگه بای درست شه(منظورم حرفایی هستش که تو نظرات قبلی دادی)
سلام 
داداشی من خیلی نگرانم 
کوجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لااقل یکم زود جوابمو بده ببینم خوبی یا نه 
منتظر جوابتون هستم 
راستی چند شب پیش 
اومدم اینجا یه پستی گذاشته بودی توی وبت فک کنم واسه ی خودت نبود 
آبجیت گذاشته بود من خیلی نگران شدم 
زهرا جوووووون اگه تو میای این وب به نظرم جواب بده 
پاسخ:
من هستم
سالم سالم
ولی اون آدم قدیم نیستم
خیلی عوض شدم
خیلی دل نازک شدم
ی جورایی بهتر بگم
شکست خوردم
دنبالمان کنید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">